Κυριακή 27 Φεβρουαρίου 2011

ΤΑ ΔΩΡΑ ΤΩΝ ΔΑΣΚΑΛΩΝ

Καλησπέρα σε όλους! Όχι, η καινούρια ανάρτηση δεν έχει να κάνει και με καινούρια κατασκευή μιας και η έμπνευση  μου ,ναι μεν είναι μεγάλη δυστυχώς όμως η όρεξη μου εδώ και καιρό είναι υπό το μηδέν! Ελπίζω να μου περάσει γρήγορα γιατί θα μείνουν στο ράφι και όλα τα υλικά που αγόρασα (όπως πηλός και fimo) επηρεασμένη από τις δικές  σας δημιουργίες . Έτσι, σας δείχνω τα δωράκια που έκανα τα Χριστούγεννα στους αγαπημένους μου συναδέλφους και δασκάλους της κόρης μου( πρωτάκι το Βαλάκι μου!). Βέβαια από τη βιασύνη μου είχα ξεχάσει να  τα φωτογραφίσω και τους αγγάρεψα να το κάνουν οι ίδιοι γι' αυτό και καθυστέρησα τόσο να σας τα δείξω! Καλό απόγευμα!!!

12 σχόλια:

  1. Τυχεροί οι δάσκαλοι! Ποιος άλλος τους κάνει χειροποίητα δωράκια; Πολύ όμορφα! Όντως να σου περάσει γρήγορα γιατί θα πολυ-εθιστείς κι εσύ! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πάντα τέτοια Σοφία!
    Πολύ ωραία τα δωράκια, πιστεύω να τα ευχαριστήθηκαν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΣΑΣ ΑΡΕΣΑΝ! ΚΑΙ ΣΕ ΕΚΕΙΝΟΥΣ ΑΡΕΣΑΝ. ΑΛΛΑ ΞΕΡΩ ΚΙ ΕΓΩ ΣΕ ΠΟΙΟΝ ΦΤΙΑΧΝΩ... Σ' ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΕΚΤΙΜΟΥΝ ΤΟΝ ΚΟΠΟ, ΤΟ ΧΡΟΝΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ ΠΟΥ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΚΑΤΙ ΤΟ ΧΕΙΡΟΠΟΙΗΤΟ! ΧΑΡΑ, ΜΕ ΠΕΤΥΧΕΣ ΠΑΝΩ ΠΟΥ ΘΑ ΑΦΗΝΑ ΣΧΟΛΙΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΕΛΕΙΑ ΚΡΕΜΑΣΤΡΑ ΣΟΥ! ΘΑ ΤΗ ΦΤΙΑΞΩ ΚΙ ΕΓΩ ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ. ΤΩΡΑ ΕΧΩ ΒΑΛΕΙ ΣΤΟ ΜΑΤΙ ΤΗΝ ΨΩΜΙΕΡΑ ΜΟΥ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολύ όμορφα τα δωράκια σου, πράγματι,όπως αλήθεια είναι ότι πρέπει να τα χαρίζουμε μόνο σε όσους μπορούν να εκτιμήσουν την αξία του χειροποίητου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Σοφάκι είναι πανέμορφα (απο οτι έμαθα τα παιδιά μας είναι κοντα σε ηλικίες χι χι χι )
    Μη στεναχωριέσαι για την έμπνευση θα σου έρθει εκεί που δεν το περιμένεις (και συνήθως την πιο ακατάλληλη ώρα) αλλά θα βρεις τρόπο να την εκμεταλευτείς!!!
    Σε φιλώωωωωωωω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. καλησπερα! πολυ ομορφες οι δημιουργιες σου!!!
    να εχεις μια υπεροχη εβδομαδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΕΓΩ ΠΑΝΤΩΣ ΚΟΥΜΠΑΡΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΠΕΙΣ!!!ΕΧΩ ΓΕΜΙΣΕΙ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΜΟΥ ΑΠΟ ΣΟΦΙΑ!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αχ και νάμουνα δασκάλα του παιδιού σου!!!!Ομορφα όλα και με αγάπη!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. α, πολύ τυχεροί οι συνάδελφοι!καλώς σε βρήκα!πολύ πολύ όμορφα όλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΑ ΚΑΛΑ ΣΑΣ ΛΟΓΙΑ! ΚΑΛΩΣ ΣΕ ΒΡΗΚΑ ΚΙ ΕΓΩ ΜΑΓΔΑ! ΤΩΡΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΡΧΙΣΩ ΝΑ ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ ΤΑ ΠΑΣΧΑΛΙΝΑ ΤΟΥΣ ΔΩΡΑ!!!ΚΑΜΙΑ ΙΔΕΑ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ΟΛΑ ΤΑ ΔΩΡΑΚΙΑ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΜΟΡΦΑ ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΕΙΝΑΙ ΧΕΙΡΟΠΟΊΗΤΑ ΑΝΕΚΤΊΜΗΤΑ ΓΙ΄ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΤΑ ΛΑΜΒΑΝΟΥΝ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. σ εστειλα και μαιλ και σε ρωτησα πολυ ωραια τα κανεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή